B to the AKIS

Shit, jag mår verkligen som jag förtjänar idag.. Men jag tror det var värt det, jag behövde komma ut lite. Haha, ensam på dansgolvet när livebandet spelade Metallica, men f-a-n vad jag rockade ;)

Nu ska jag klä på mig och borsta tänderna, sen bär det av mot Eskilstuna för discoträning. Träffa Dennis ikväll? Miss him.



Philip, du är en underbar vän. (hjärta <3 på dig.)


     Philip & jag träffade några gamla 9C:are :D

     Vi fotade och jag drog till med en "Maria".. HAHA (This one's for you sister!)

     You're the best I've got!

Kommentarer
Postat av: Carro

hhahahah!!! Love Maria posen;)

2008-04-21 @ 09:58:50
URL: http://cma.bloggagratis.se
Postat av: maria

tack för den syster... jävligt snygg du va måste jag säga :)

2008-04-22 @ 09:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0