Tagg

Jag är fortfarande sjuk som ett as, men är så JÄVLA taggad inför Vm som är om mindre än två månader!
Letar fortfarande sponsorer, går inge vidare alls :( I absolut värsta fall får jag lägga ut mina egna pengar under tiden, ifall jag inte hinner fixa nog med sponsorer till sista april. Jag ska skicka iväg massa sponsormejl till massa olika ställen nu iallafall, och så ska jag & pappa åka runt till massa affärer och inprincip knacka dörr. Yay! = /


Imorgon ska jag iallafall till skolan har jag bestämnt mig för, och försöka hinna till gymmet och träna knät. Har lovat mig själv och Maria att jag ska kunna gå ner på huk till vm, har ju inte kunnat det pga knät. Men då behöver jag träna träna träna och då har man inte tid att vara sjuk!

Nu ska jag skriva på mitt engelskaarbete och sen äta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0