Fan-jävla-skapet nr. 3

Nu är jag helt utbytt. Hon går på tillställningar jag var bjuden på. Du älskar henne istället för mig. Hon sover i din säng. Hon umgås med din familj som så länge var min andra familj. Jag som trodde hon hade så stora skor att fylla verkar istället ha väldigt enkelt att bli den jag förut var i ditt liv. Fan, jag hatar att du är lycklig, jag hatar att jag inte längre är den jag brukade vara för dig. Jag HATAR att jag aldrig kan gå vidare och jag hatar det känns som den här jävla smärtan aldrig kommer gå över.

Jag vill hata dig och jag vill glömma dig lika lätt som du glömde mig.


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Jag kan rekomendera att bli medlem på denna sidan http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392 . Om du värvar några vänner/familjemedlemmar så får du presentkort på KICKS på 150 kr. Allting är helt gratis också.



Om du vill veta mer så läs på min blogg

2008-08-30 @ 16:28:49
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0