härmapa!

Jag tattar denna från plantinida.blogg.se


12 DAGENS:
Klädsel: Lee-jeans, lila linne, svart cardigan och sjal.
Smink: Basic
Frisyr: Ballerinaknut
Låt: John Mayers - Waiting for the world
Vill ha: Pengar & kärlek
Sjuka: Illamående och kli i hela kroppen
Drog: Musik och vännerna
Saknad: Pirret
Köp: Islatte
Godis: Inget alls
Attityd: Glad och förväntansfull
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Åh, herregud.

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Philip (and he still is)
Bil: Öhm, nån ruttig Saab tror jag
Kärlek: Oj, Billy?
Husdjur: Dvärghamstern Oscar
Semester: Kreta 1992
Jobb: Navestads Dagcentral
Köpta skiva: Fick alla mina första skivor, den första jag köpte var nog Meteora.
Riktiga kärlek: Dennis Fagerkrantz.
Piercing: Öronen och näsan
Konsert: Har jag ens varit på en?
Fylla: Philip och jag i hans lägenhet i stan, slutade med vodka/oboy och peircing i naveln.

10 SISTA:
Personen som smsade dig: Otten-Marcus
Personen som du kramade: Philip
Peronen som ringde dig: Philip
Personen som du ringde: Mamma
Personen som sa 'jag älskar dig' till dig: Oj, öhm. Det var nog ett tag sen. Var nog Philip på fyllan :P
Alkoholdrycken: Mariestad på Otten
Bilfärd: Körlektionen imorse
Filmen du såg: Love Actually
Gången du grät: Danslägret
Måltiden: Pasta Carbonara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0