Högt upp i skyn som en fågel vid första vårdag!

Ja, jag är fortfarande högt upp på topp idag, inget kan få mig att må dåligt en dag som denna. Jag är så stolt över mig själv att jag faktiskt, för en gångs skull,  verkligen gav mig in på något och lyckades. Jag är glad idag :)

Mamma och jag åkte till Montlé (en frisörgrossist) och handlade massa färg idag :D Så nu har mamma precis hjälpt mig med att lägga i en SunLight i mitt hår, en /8 Cool Blonde. Skulle tro att det blir bildbevis på resultatet senare. Har även färgat min brors tjej och klippt både henne och honom idag. Lyckat resultat och nöjda var dom :)

Nu är det mat som gäller, sedan dusch och pack.
DANSLÄGER IMORGON! :D MARTINA SKA MED! :D TRÄFFA ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR IGEN! :D Jag kommer gråta på söndag, jag gråter redan nu. Fan, FAN vad jag kommer sakna er. <3

Hörs senare, Hejdå!

Kommentarer
Postat av: märta

ÅHH!! fan va kul vi ska ha!! åhh saknar...

2008-08-07 @ 22:55:38
URL: http://martinaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0