Jag ber om ursäkt.

När jag skrev förut var jag bara helt borta och visste inte riktigt vad jag skrev, så vi tar lite paranteser nu om vad jag egentligen skulle skriva.

Jag glömde ju att berätta om vilken fin träningsvärk jag har. Mycket viktigt. Jag har träningsvärk i;
- Foten
- Vristen
- Framsida lår
- Baksida lår
- Rumpan
- Hela ryggen
- Magen
- Tits-musklerna
- Hela armarna, över under, hela kalaset.
 
.. Ja, ni kanske get my point? Ajaj, big time! Men som sagt, så värt. Är så inspirerad och bara blown away av Adrienn, har aldrig träffat eller sett någon bättre. Att sitta och titta på henne på Youtube och bara imponeras och sen är hon där mitt framför mig, lär mig hennes steg och ger mig tips om hur jag kan blir bättre. Det är helt sjukt. En sann idol den där tjejen, och sjukt nog lika gammal som mig. Ser upp till henne som om hon vore 40 år äldre. Herregud.


Sen hade vi ju ganska många skrattattacker och det blev många internskämt, som jag bara måste dra.
"Jag hoppas ni fortfarande är ihop. Du, Viktor och Gud. Jag menar HERREGUD!"

Sedan gjorde jag en snygg översättning.. Kan ni lista ut vilken låt det är? ;)
"Håll käft och ligg med mig, kom igen varför vill du inte ligga med mig? Håll käft"

Nu ska jag äta Cheez Crunchez och kolla Vänner :)
Sov gott sen mina vänner :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0