Jag har löst det mysterium människan undrat över i årtionden

Killar, ni har det bra lätt ibland alltså. Eller, ja.. Ska jag säga ganska ofta?

Precis nyss kom jag på varför damerna spenderar så lång tid i duschen. Tänk inga snuskiga tankar nu, men vi har faktiskt massor att ta hand om! Nyss tex. satt jag och kollade på utslagningen av So You Think You Can Dance, så sa underbaringen Cat Deely; "After the break we'll watch Pussycat Dolls perform and then we'll find out who will be going home." PERFEKT, tänkte jag då. Då hinner jag duscha och ändå hinna se vem som åker ut. Tji fick jag.

Jag ställde mig i duschen. Börjar med det vanliga, schamponering gånger 2 (jag har fått för mig att om jag bara gör det en gång missar jag några hårstrån och dom blir ledsna..). Men sen kommer jag på att jag borde lägga i färgmasken så mitt hår får lite mer liv, alltså lite mindre gula skiftningar. Så jag kör mitt schampo, lägger i färgmasken, fram med hyveln medans masken verkade. Efter detta tvättar jag kroppen medan masken fortfarande sitter i och sedan sköljer allt. Sen måste jag ju ha balsam eftersom masken öppnat upp fjällskiktet och det får inte fortgå! Sen, 20 minuter senare, är jag äntligen klar. Härligt, tänkte jag. Men SYTYCD var slut för 10 minuter sen. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0