Kvällen av alla kvällar

Jag har nog historiens värsta bakfylla. Usch. Men ska jag berätta något? Det är det värt till 100%!

Åter igen hade jag en av de bästa kvällarna/nätterna någonsin! Jag, Philip, Gabriel och Malin förfestade här hemma hos mig och myste gärnet. Vi drog sedan vidare till Otten lite mindre nyktra och stod och dansade på terassen och tog oss lite att dricka. Liveband och halvt allsång och det var bara klockrent! Träffade sedan på godingarna Marcus, Olle och Bamse och gjorde dom min kväll eller vad? Det var Malin, jag och grabbarna igen och vi dansade tills musiken stängdes av. Mat på Donken efter detta där vi satt till halv 5 och sedan tog jag taxin hem. Somnade väl runt halv 6 så man är lite mör nu, men det är fint ändå :)


Kvällens internskämt:
"Marcus går och fiskar, åååååhhh."
"Jag är inte full, jag är beutiful!"
"Putta inte på den där, det är glass i!" (Vad gör jag? Jo, jag puttar och får flytande glass över hela, och då menar jag HELA min kjol. Ni kan ju gissa vad det såg ut som?!)
"Men, du kan få låna min Lena Handén om du vill?"

TACK underbara människor som gjorde min kväll till en underbar sådan, mer av detta!


Nu ska jag fortsätta vara bakis med pomme, cola och film!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0