What can I say?

Jag hade sjukt kul igår!


 

Hem från Stockholm till mig för att slänga i mig mat sedan fixa håret. Åkte hem till Tina alldeles för sent vilket betyder att man drack alldeles för fort. Åkte taxi till Otten och röjde loss. Senare på kvällen hade Finis från Ebersteinska drickar-utmaning mot dom andra skolorna i diverse absurda grenar. Jag var knappast sen att haka på när det var öl-hävar-tävling, (det var ju gratis dessutom?) och ägde tjejen från Finis. Philip var också med men mötte en kille utan kräkreflexer. Det slutade med att Philip hade mer öl på tröjan och byxorna än i magen, haha! Fick tequila från nån trevlig tjej som jag inte ens vet namnet på och kvällen var i full gång. Dansade verkligen loss sista minutrarna innan det var dax att dra sig mot Max. Där träffade jag killar som jag känt sen barnsben och folk man inte sett sen högstadiet. Kul att se att en del folk faktiskt kan växa upp. :) Nu mår jag rätt okej med tanke på omständigheterna och ska snart käka. Ikväll blir det luuuungt, kanske film med någon/några?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0