Bland svett pch stek-os

Jag var på ett rekryteringsevent på McDonald's i tisdags för en intervju. Det hade visst varit 800 som hade kommit och sökt jobben, 600 föranmälda och ca 200 på drop-in. Intervjun var en gruppintervju och det kändes jättebra efteråt. Jag stack ut i mängden, men inte för mycket.. Sedan sa de att dom skulle höra av sig inom 2 dagar och jag har väntat och väntat..

Jag trodde de skulle ringa och jag har inte lämnat min mobil ur sikte de här två dagarna.. Men när de inte ringde igår tänkte jag att det var kört. Men nu kollade jag mejlen och det visade sig att jag var erbjuden en till intervju :D

YAY!

(yeah, i know.. mcdonald's. men pengar är pengar och jag är i behov av dom. plus att jag tror att det är jäkla kul också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0