Fashion-Smashion?

Nog för att jag inte har de allra hippaste kläderna alltid, jag klär mig i det jag trivs i och är inte så besatt av trender. Och det tycker jag är ganska skönt. Därimot blev jag ganska chockad när jag åkte buss hem igår och såg en tjej som hade en stooor munktröja (eller vad man nu säger?) på sig som det stog typ 76 på med feta bokstäver, hur sliten som helst. Till detta valde hon sedan otvättat hår, LEGGINGS och för att avsluta det hela stiletto-stövlar. WTF?!

Nog om det. Jag sitter hemma idag :( Har haft huvudvärk 3 dagar i rad och känner mig helt tung i hela kroppen, BLÄ! Tävling om en vecka och jag ska dra mig iväg till Dansstudion här i stan och försöka gå igenom lite med Märta. Vet inte om jag hinner fixa mig dress till lördag, känns lite trångt om tid.. Typiskt mig, alltid vara ute i sista sekund när det gäller dansdressar!

Nu ska jag dricka honungsvatten och knapra morot. Morot är den bästa grönsaken, EVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0