Goddag, mitt herrskap!

Nu är jag hemma igen, blev lite senare än vi tänkt och lite mindre glass än tänkt men det var trevligt att bara vara med mammsen ett tag. Jag gillar henne! <3

Nu ska jag bara byta om och  ta mina teoriböcker och bege mig mot stan för att träffa Philip en snabbis och sen till trafikskolan. Ikväll ska jag bara slappa och ladda inför morgondagen. Vad dricks? Malibu eller den gamla flamman Pepino? Vi får se. Roligt utav bara helvete ska vi ha iallafall!

Behöver färga mitt hår! Jag har recept och allt klart, ska bara börja skolan så man kan genomföra det också. Kommer blir såå fint! (: Kommer äntligen vara sådär blond som var planen för 6 månader sedan ;)

Nu måste jag dra mig, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0