Hurtbulle

Idag har väl varit den mest aktiva dagen under hela sommarlovet tror jag? Började med att jag försov mig och höll på att missa körlektionen, jag hann dock! Gick asbra på den, satte mig sedan och pluggade teori några timmar. Gick sedan till optikern för en synundersökning då jag fått skäll av min körlärare om att jag ser så jävla illa.

Gick alltså till optikern och där säger han att jag ska ha glasögon PÅ HELTID. H-E-L-T-I-D?! säger då jag. För det första passar jag inte i glasögon och för det andra sa dom på trafikskolan inte en knyst om att jag behövde glasögon, inte ens när jag hade körkort. Synen hade även blivit sämre sen jag var där sist och han fattade verkligen inte hur jag kunde fått mitt körkortstillstånd. Det var liksom långt från gränsen att vara godkännt. Helt sjukt.

Hur eller hur så sprang jag sedan ner till stan för att handla en söt tubtop i hallonrött och sallad på Paus. (Oh, yes Philip, I DID!) Åkte sedan hem och åt upp hela kittet, bytte om och åkte och träna :) Känns skitkul att ha kommit igång med träningen igen, och jag är helt sjukt peppad när jag är där! :D

Nu har jag duschat och ska slänga i mig lite mat. Sen blir det nog att somna framför TVn, jobb imorgon bitti!

Öhm. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack! Jag gjorde det! :)



Glasögon på heltid? Oj då. Men du är säkert fin i det annars får du skaffa linser :)



2008-07-07 @ 20:36:07
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Philip

Men yes! Glasögon på heltid. Vi kan checka bågar imorgon. Jag tror du kommer bli asläcker till maxat!

2008-07-07 @ 21:00:18
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh tack, va gullig du är :) Ja dom är verkligen förebilder, scheize! :P



Glass-eye-snake haha, låter hett ju! Lycka till imorgon!



Kram

2008-07-07 @ 21:40:07
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0