Jag ber om ursäkt, kära läsare.

Jag har nu läst min egna blogg och märkt att jag låtit jävligt, ursäkta ordet, bitterfitta på senaste tiden. Ska väl ta och passa på och säga att jag faktiskt är en ganska glad person, har bara haft det lite dåligt på sistonde.

Nu ska jag försöka vända detta åt det positiva hållet istället :)

Inatt fick jag ungefär 2-3 timmars sömn, kunde verkligen inte somna. Jag skulle upp och jobba imorse kl. 6 också, men visst tusan kom jag upp! :) Jobbade och gick sedan till trafikskolan för teori och sedan körlektion. Köpte sallad på Paus, den bästa i hela stan kan jag lova! Det är en sån salladsbar så man får välja precis vad man vill ha i och dom har verkligen allt! Eftersom jag och familjen har börjat med GI nu så blev det ingen pasta i denna gång, men kyckling, tigerräkor, fetaost och ruccola i :) SMASKENS :D

Sedan åkte jag hemåt och har sedan dess dansat, sovit och legat i solen. Ska nog ta mig en film nu!

Imorgon åker jag och dansartjejerna mot Västervik för dansuppvisning. Jag och Blomberg åker hemåt redan på kvällen medan de andra stannar kvar i V-vik.

Kicka kommer imorgon kväll :D

Kommentarer
Postat av: emelie jannas

haha jasså ;P vart ska ni dansa?

2008-07-01 @ 21:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0