Mår som man förtjänar..

Det vart lite mycket igår. Märkte inte av det då men imorse - fy fan. Inte lika illa som för Philip dock ;) Vi hamnade på Otten efter mycket om och men. Idiot-taxiförare som var helt störd. På riktigt. Men allt löste sig till slut och jag fick slagga på Jockes soffa så jag slapp ta taxin hem. Det var snällt :) Idag kom Tina och plocka upp mig så åkte vi och badade i Sörsjön. Helt sjukt mycket folk där, men det var mysigt ändå :)

Nu sitter jag hemma och bara lider. Vet inte vad jag ska göra och vet inte ens om jag vill göra något, så illa är det.. Mamma och pappa är i Rejmyre hos några vänner så jag är helt ensam. Jag hatar att vara ensam. Verkligen.

Ska man sova? Se en film? Sitta vid datorn? We'll see.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nat

Okej då vet jag! :)

2008-07-27 @ 10:32:32
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0