Stolt tjej på ingång

Ja, jag är då otroligt stolt över mig själv som hoppade från berget vid Morängen inte mindre än 2 GÅNGER! Ojoj, big step för Sara Söderlund. Höjdrädd som fan, men när jag väl satte igång kunde jag inte sluta.

Sen kom Gabriel och Philip på den fina idén att vi skulle simma in till land. "Det var ju inte så långt". När vi hade simmat halva stäckan gjorde vi vår dödsbön och tackade för det fina livet vi levt. Haha, vi höll på att drunka för vi blev så trötta, och så garvade vi så dant åt att vi inte orkade. Kul var det iallafall.

Jag körde dit och hem och det gick galant. Philipen var micket micket imponerad.

Nu blir det grillat med mor och far + Philip. Familjen alltså :) Sen ska vi hem till Philippés lägenhet för att se Sex and The City-filmen som jag fortfarande inte sett. Mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0