Yes, si, ja, da.

Idag är det SYTYCD igen :D Tänka sig, en hel vecka sedan vi var på kareokekvällen på Palace. Det var en trevlig kväll. Har typ ångest för att jag inte gör något ikväll, hatar verkligen att sitta hemma vilket mina kära föräldrar har börjat förstå nu. Men dom klagar inte, underbaringar som dom är <3 Imorgon ska jag ta mig till trafikskolan IGEN för att plugga ännu mer, kanske träna också? Kände inte att jag körde 200% som jag brukar göra. Då kanske man ska träna igen?

Jag längtar till fredag och jag längtar till måndag då jag får peeeeennnngggggaaaar :D ÄNTLIGEN. Har väntat 2-3 månader på mina sponsorpengar, dom kommer först nu. På fredag blir det partaaaaaaj med underbaringen Malin "Blomman" Blomberg och vänner, ska blir sjukt kul, eller hur? :D

Nu jävlar ska jag ge mig på bloggdesignen igen, tror inte jag kommer lyckas, men skam det som ger sig!
Jag måste vara riktigt dåligt på detta alltså :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0