Freessten..?

Did I tell you that my mother is a hell of a madrass-makare? Hon är skillad på alla slags dynor och madrasser och nu har mammasen varit extra gullig och gjort mig en Tempur-madrass! Dock en som är mjukare som passar mig rygg och mina knän bättre :) I love her <3

Imorgon blir det kuk-jobb sen utgång med mina allraste skönaste och fagraste vänner. It's party-time a lá FST. (HAHA FST, säg det fort och det blir fest. Jag är så klyftig!) Nej, men om man skulle sova lite då? Inget 12h-pass imorgon iallfall :D Körlektion också, wooooo-HO!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hörde va du fick i timmen! Härligt du:D haha! Stackare! Stå på dig för mer förtjänar du!! :)

2008-06-27 @ 22:51:47
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0