"It's like the end of an era"

Fan.
I'm sad. De här två åren med er har varit de aboslut bästa i mitt liv. Vad ska jag göra om det inte blir mer? Jag ÄR och kommer alltid vara en del av Partystylerz, vad som än händer. Fan, jag älskar er, jag älskar oss!

Idag sket jag för första gången i om vi kom sist eller först. Idag handlade allt om oss och att vi skulle ha roligt. Vi vet att vi inte behöver få en pokal för att visa att vi satt formationsdisco på kartan. Hur många formationer fanns det när vi startade? Vi har nog fått många att vilja starta en formation, och visat för många att det är möjligt.

Som Maria sa; "Jag vill bara säga tack." Svenska mästare 2007, Semifinal på VM 2 år i rad, TVÅA PÅ EM 2007 och så sjukt mycket glädje, skador och glädjetårar och allt tack vare er. Jag älskar er.

"We are the Partystylerz, we're gonna make you dance." Och det har vi! Pusspåer.


Martina, i'm gonna miss you like crazy! Och jag är inte ensam, Det vet du. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0