No inspiration

Jag vet att jag är kass på att uppdatera, men jag känner att jag inte riktigt har något att berätta om. Så varför skriva?

Jaja, jag har varit med Tina typ.. konstant och haft så jävla kul! Riktig pingla, den där tjejen. OCH PHILIP ÄR HEMMAAAA :D I'm totally thrilled and excited. Stackars killen var så trött igår dock att man inte riktigt fick träffa honom, han var som en zombie. Men det kommer till sommaren! Kalas att du är hemma, aj löv it. 

Jag hade nog tänkt att lägga mig några timmar, är så trött. Har iof varit trött konstant i 2 veckors tid nu, men nu har jag sommarlov och jag ska bara glassa. Och jobba lite.

So.. Ses!

Kommentarer
Postat av: Philip

Haha, konstigt att du varit KONSTANT trött i två veckor när du festat KONSTANT i två veckor. I mean .. Helloooo! : -P

2008-06-12 @ 20:37:28
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0