Crucifix-Conveyor-Belt

Haha, Lexin är roligt.

I ett desperat försök att se all denna skit lite positivt så översatte jag korsband (såna som finns bakom knät, knävecket) i Lexin fast jag delade in det i två ord och tog de konstigaste översättningarna. Jesus.

Jo, jag skadade ju mitt knä i somras. Knät hoppade ur led och det konstaterades att jag hade väldigt slappa ledband. Träna upp skiten och sen dess mått mycket bättre ..Ända tills nu. Skulle gå till tåget i söndags och fick satans ont i knävecket. Trodde det var något temprärt men icke! Det har suttit i sen dess och jag kan inte gå i trappor eller en längre sträcka. Min idrottslärare säger att det är korsbandet, låter ju illa som fan, hursomhelst ska jag till läkaren imorgon och se vad fan problemet är.

Nu; Mackor och juice ska packas ner och sen Eskilstuna-träning fast sittandes :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0