50/50

Två saker som skrämmer dig
1. ensamhet
2. mig själv i sömnen 

Två saker du har på dig just nu
1. grå mjukisar
2. landslags-jacka

Två av din favoritlåtar just nu
1. kate nash - foundations
2. chris brown

Två saker du vill ha i ett förhållande
1. ärlighet
2. ömhet

Två sanningar
1. jag känner mig ibland väldigt splittrad 
2. jag har på senaste tiden festat mycket för att glömma att jag är ledsen

Två saker som du attraheras av
1. ögon
2. attityd

Två av dina hobbys
1. dans
2. musik

Två saker du verkligen verkligen vill ha

1. det liv jag tänkt mig 
2. pengar

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej

1. the regular, smink mm
2. gillar typiska tjejgrejer som dans, chick-flicks m.m.

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille
1. rapar när jag behöver
2. öhm..?

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. att jag har fel
2. att jag misslyckats i något, (i'm getting better)

Två saker du tänker på just nu
1. p (:
2. formationen

Två saker du kräks av

1. fötter
2. tequila

Kommentarer
Postat av: P.

"Två saker som gör dig till en stereotypisk kille"

"2. öhm..?"



ÖHM, pardon? Porr?

2008-05-24 @ 17:59:42
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: Elin J

Jo, jag menade fjolårets! För på dem så står det "Team Sweden" på benet och så var namnet insytt och inte påtryckt, samt att det var tre kronor över namnet också ;) Jag ville ha trycket på benet också!

2008-05-25 @ 18:39:31
URL: http://fejkface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0