AAAAAAAAAAAAAHHHHH!

Nu jävlar vetni, nu jävlar åker vi! IMORGON ÅKER VI TILL TJECKIEN OCH JAG ÄR SÅ SATANS NERVÖS, TAGGAD och faktiskt lite illamående. Herregud. Fuck. NU JÄVLARRRR!

Stannade hemma idag för vi ändå inte gör något vettigt i skolan eftersom allt är klart, jag behöver bara skriva klart mina 2 engelskarester och det gör jag ju hemma. Jag ska packa ALLT idag eftersom det är skola till 14.30 imorgon och vi åker 15.30 :| My-lord-y.

Känner mig a-a-aningen uppjagad nu, mina tankar är inte på engelskauppgifterna utan på VM VM VM.

Igår träffade jag Mysis efter skolan och fixade hennes hår här hemma. Hatar verkligen att fixa håret på folk hemma, det blir så otympligt men vad gör man inte för My? :) Hon vart mega-blond och jättenöjd, jag också med tanke på omständigheterna. Det gillar vi!

Sedan åkte jag till Peter, mys hela kvällen! Det behövdes så jag fick varva ner lite, usch vad jag är stressad. Men du är söt.

Nu ska jag återgå till skolarbetet/packningen. Ah! Jag blir tokig! Förresten, ikväll ska vi ha hejdå-fest åt Fille, som åker till dumma-dumma England i 3 MÅNADER. Hur ska jag överleva? Jag älskar dig, du är min bästis 4evah!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin J

Vi åker till Arlanda 06.27 imorgon och planet lyfter 11.40, vi är framme i Prag ungefär 13.40! GAH; NU HÄNDER DET!

2008-05-28 @ 10:53:59
URL: http://fejkface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0