Choy's Garden

Det som brukade vara "vårat" ställe. Jaja, skit i det. Jag åkte ut till mammas jobb efter jag hade träffat Philip på stan och hjälpte henne lite med några jobb. Efter det åkte bara hon och jag till Choy's Garden och åt kina-mat. Hur mysigt som helst, är så glad att jag har henne som mamma <3.  Pratade om allt mellan himmel och jord och åkte sedan hem runt 21. Nu har jag precis pratat med Stina och planerat morgondagen som kommer blir helt kalas! Förfestar lite här hemma, sen Otten&Hugo och ett jävla röj! Ska blir uuuunderbart roligt!

Nu ska jag nog allt gå och lägga mig, åker med mamma till jobbet imorgon innan praktiken för att laga min klänning hos henne. Börjar inte praktiken förrän 13.00 så jag är nog hos henne tills dess och hjälper till :) Hon har massor av jobb nu, hon ska bland annat hjälpa till att göra om hela Otten och fixa sofforna och väggarna. Massor med jobb men jag är så glad för hennes skull att det äntligen börjar gå riktigt bra för henne, det är hon värd! <3

Nu: Sängen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0