Helgen

Usch, sitter helt utmattad vid datorn efter ett spinningpass på friskis. Sjukt mycket jobbigare idag men precis lika roligt. Mamma och jag typ tävlar om vem som ger sig först, och då kör vi ju verkligen järnet! Ska snart äta mat. Det serveras ost&skink-paj med fetaost-sallad till, MUMS!

Har varit lite lam på att uppdatera, jag vet. Men jag har varken haft ork eller lust till att sätta mig och skriva.
Fredagen bestod av massa Stina som sov här, Malin, Otten och pinsamt fyllesnack utanför. Tror dock verkligen att det är sant att man oftast säger sanningen på fyllan, allt det där man egentligen inte vågar säga annars. Jaja. "Jag ska sluta nu." ;) TACK STINA för att du kom tillbaka så fort, jag vet att det är olidligt att inte vara här jämt! ;) Du är alltid välkommen tillbaka, anytime! Mi casa es su casa, baby. <3

Igår var jag på salongen för lite julpyntande och "lite glögg" som det så fint hette.. :) Dock hade ju jag bestämt mig för att vara nykter och alla tjejerna blev så besvikna när dom inte fick bjuda mig på all möjlig dricka, haha! Men det kommer fler tillfällen! :) Tack för att jag fick komma förbi!

Nej, nu kurrar magen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att du tycker det :) Det är verkligen roligt att prova på något annat efter skolan , alla borde göra det! :)

2008-12-02 @ 14:04:08
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0