Igår, och inte en sekund för tidigt!

Igår kom dom äntligen tillbaka! Det bästa Flen&Eskilstuna har att erbjuda; STINA OCH ANNA!

Flickorna kom med Malin hem till mig runt halv 8 och vi satte genast igång förfestandet. Dock blev det mer fixa-allas-smink mer än förfest, men vi hade ändå så jävla kul, som vi alltid har. Sprang till bussen och hann precis med, hinner åka halva Smedby runt när jag kommer på att jag glömt passet. Vi hoppar av bussen och halvt springer i 10 minuter hem till mig igen och precis när vi kommer fram åker bussen förbi. Fan. Underbara Moa hämtade oss och skjutsade oss till stan för en liten slant, och det var guld värt!

Lämnade jackorna på Hugo's men gick ganska direkt till Otten där vi fastnade hela kvällen och hade grymt kul! Hela kvällen går inte att beskriva i ord, vi hade för roligt! Det blir bara bättre och bättre för varje gång och jag gillar er så sjukt mycket tjejer! <3 Stina och Anna sov hemma hos mig och fick stå ut med att jag gick i sömnen, men inte klaga dom inte :) Åkte med dom till stationen och kramades hejdå.. Saknar mina stjärtlappar redan! Juldan? YES INDEED!

Har precis plockat klart i mitt rum, det såg ut som bomben efter igår men nu är det fint igen! Vet inte vad som händer ikväll, det återstår att se. Nyktert blir det iallafall. Segt idag. Hörs! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0