Sovmorgon, my ass

Igår skrev jag hur skönt det skulle vara att få vara ledig och att verkligen kunna sova ut.. Jovars, det gick ju bra..  Vaknade pigg som en lärka kl. 09.30 och kunde inte somna om. Så nu sitter jag här och bloggar men ska nog ner och äta frukost snart. Idag ska jag till stan för att äntligen ta mitt körkorts-kort och sen fixa fribiljetter till Otten imorgon, om det finns några kvar. Vi får se hur det blir, någon kanske vill joina mig på stan?

Nej, nu blir det frukost, mina herrar och hönor. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Haha ja det är klart att vi är unika, inget snack ;)



Piercing är nice, rawr! :D

2008-11-20 @ 13:28:39
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0