The day off

Nope, ingen praktik idag.. Blir praktik på måndag istället :) Är ledig då egentligen men skit samma.  På torsdag ska jag med tjejerna på salongen till Linköping och någon nyöppnad salong. Ska bli skoj! Sen har jag praktik som vanligt på fredag igen. Alltså mycket på salongen den kommande veckan, men jag ser fram emot det som tusan!

Så vad ska man istället göra denna dag? Vänta på bättre tider, antar jag. Alltså på att Stajna kommer till stationen! Ikväll blir det Otten med henne och Blomberg (haha, det där kändes konstigt!) men jag är nykter ikväll så Stajna och jag kommer hem säkert :)

Nej, men om man skulle ta och lyfta arslet, ta på sig mjukisar och stänga av låten jag lyssnat på 50 gånger denna morgon?  "Baby, breathing your love - love - love." 

Eskilstunadansarna från Norrköping! Jag saknar er alla och efter nyår händer det grejer om ni är med på det? Håll ögon och öron öppna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0