Bad day.

Låter bli att berätta om min natt, vill inte skrämma upp er eller få er och tro att jag är helt.. psykiskt störd. Det var jävlig illa iallafall. Jag orkar inte med det här längre, speciellt inte när det går ut över skolan och livet. Vaknade imorse och var helt förstörd men tog mig till skolan ändå. Skrev provet och det kändes bra, det var inte så svårt..

Sen hade jag körlektion med en ny lärare IGEN men den här verkar rätt vettig. Det känns verkligen att jag inte haft körlektioner på 2 månader, man har tappat hur mycket som helst även om jag har kört hemma. Är iallafall taggad att finslipa på allt det sista och sen ta mitt förbannade körkort :)

Snart kommer mamma hem med mat, ikväll blir en myskväll framför Tv:n bara. Känns som jag behöver det..

Hörs.


Kommentarer
Postat av: märta

I love you!! bara så du vet;P

2008-10-06 @ 17:36:55
URL: http://martinaback.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo tack, det är fint med mig. Själv då? :)

2008-10-07 @ 21:16:55
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0