Dagen jag fick körkort

Dagen bestod av ett evigt åkande hit och dit ungefär. Vilken känsla att åka helt själv! Nåt man aldrig kommer glömma.. Jag åkte runt med Malin, Mia och Fille hela dan och åkte McDriven bara för att, haha. På kvällen gick jag, Malin, Sara och Sandra och såg High School Musical 3. Jag vet. Tönt-stämpel. Jag har mobbat min syster som tusan för att hon gillar filmerna så mycket, och nu satt jag där i biosalongen och suktades över Troy, haha! Mycket trevlig kväll, härligt att träffa några av mina danstjejer igen! :) <3

Igår åkte jag, mamma och Kajsa till Stockholm och gick på Rosa Bandet-galan. Mycket mysigt att de hade gjort hela Globen rosa, det var fint.

Idag kommer Stina och Anna från E-tuna/Flen hit! :D Wooh! Får se vart kvällen bär oss, ska bli spännande, yao!

Kommentarer
Postat av: Ida Plantin

Tjenare gullet! tänkte bara kolla om du och nån mer kommer på söndag på tävlingen, jag ska inte tvinga dig men det skulle va kul:)

14.120 börjar tävlingen då vi kör tumbling & trampett och då är prisutdelningen 15.45 och klockan 16.00 börjar Valfrid då vi kör psychofriståendet och prisutdelningen är 17.00:)



PUSS !

2008-10-29 @ 14:29:24
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0