Godmorgon!

Eller ja, ni kanske vaknade nu men jag har varit vaken sen halv 8. Jag vet, helt sjukt. Jag kan inte sova ut längre? Det där med att sova ut till 12 funkar liksom inte längre.

Iallafall, det gör inget att jag vaknade tidigit för då kunde jag planera dagen lite. Jag har precis duschat och ska nu fixa iordning mig. Sen ska jag in till stan och till tygaffären dom hade massa massa rea i. Om jag inte hittar något där ska jag till Söderköping och Jofotex för att handla där istället. Syster kanske vill ha skjuts in till stan sen?

Dagen ska alltså vara min sy-stuge-dag. Ska knåpa ihop ett par fräcka leggings och kanske ett fint linne? Vi får se vad det blir :) Ikväll är det utgång med Malin och jag ska ha min nya, fina, lila klänning på mig. Stina och Anna borde vara med oss ikväll :(

Hörs troligen senare. Om inte annat, trevlig dag! :)

Kommentarer
Postat av: Ida Plantin

Hehe förstår vad du menar :D

Men om de nu blir fint väder som jag hoppas på så skrev jag nog fel tid tror jag. 14.20 börjar i alla fall tumbling&trampett-tävlingen tävlingen då vi kör tumbling & trampett och typ 15.30 börjar Valfrid då vi kör psychofriståendet. Jag hoppas på fint väder. By the way, jag ska övningsköra till Flen idag, mohahaha! <33

2008-10-31 @ 10:29:32
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: Philip

Jag bajsar på din klänning!

2008-11-01 @ 12:23:47
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0