Hej Malin, den här är till dig!

Jag ber om ursäkt för mitt obefintliga bloggande idag men jag är på sådär tråkigt pms-humör fast jag inte har pms. Allt känns bara sådär inte så värst bra. Men jag får sova lite på saken och hoppas att det är bättre imorgon.

Igår var jag på knyt-kalas hos Anna och det var verkligen jättemysigt! Massa skratt åt ingenting alls, eller åt allt kanske? Det var mat i kopiösa mängder och jag hade hur kul som helst. Fick skjuts av Anna hem, du är för snäll :) Jag har sagt åt alla nu att jag kommer skjutsa runt som en tok när jag får mitt körkort, men man kanske ska ha en bil då med? :P Det löser sig nog :) Idag har jag övningskört MASSOR och det gick kalas! Åkte till Bauhaus, sen ända ut till Tallebo där vi skulle lämna av hundarna vi varit hundvakt åt i en vecka. Jag vill verkligen ha mitt körkort nu, känner att jag är redo för det och värd det!

Imorgon är det prov i svenska och jag känner mig faktiskt lugn över det. Har pluggat ganska mycket idag och det kommer nog gå bra imorgon :)  Nu ska jag vidare, Ciao mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0