I love this record baby, but I can't see straight anymore.

Igår var det fest. Big time.

Liiiite för mycket bål som resulterade i liiiite för mycket minnesluckor. Men satan så kul jag hade! Mycket folk, alla väldigt trevliga och jag ville nästan inte gå från festen. Men så blev det inte för vi kom på något vänster till Otten och helt plötsligt står vi på lilla dansgolvet och dansar som aldrig förr. När jag kom hem märkte jag också att jag inte hade samma kläder på mig som tidigare under kvällen. Skumt. Mycket skumt.

Hur som helst var det sjukt kul! Det var/är så kul att träffa nya människor, speciellt om dom är sådär trevliga som alla var igår. Tack alla, speciellt Ida&Malin som fixade allt detta!

Vad har dagen bestått av? Absolut ingenting. Det enda vettiga jag gjort var att jag plockade undan maten efter vi hade ätit idag. Wow. Starkt jobbat Sara. Imorgon blir det andra bullar dock! Vet inte riktigt vad jag ska göra än, men jag känner på mig att morgondagen kommer bli en effektiv dag.

Nu ska jag ta mig lite sömn, hörs när vi hörs!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var verkligen en jätterolig kväll!!! Men, ja, lite väl mkt minnesluckor ;P Hoppas vi ses snart igen.

2008-10-12 @ 12:26:23
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0