So what? I'm still a rockstar!

Gårdagen var väldgit trevlig :) Jag och Malin möttes upp på stan för lunch och annat. Jag åkte hem, bytte om och åt mat och åkte sedan hem till Malin där det var förfest med massa trevliga människor :) Vi fick idag skjuts av underbart snälla Anna som körde oss till Hugo. Stod i kö längre än vad vi var där inne men vi hann ju sjunga "Jag må hon leva" för Kicka iallafall :) Gick över till Otten och allt blev genast mycket bättre! Vi dansade och tjoade hela natten lång och hade störtkul :)

Dock blev det lite för mycket att dricka för mig del, det kände jag av både igår natt och imorse. Känner det fortfarande faktiskt. Men det känns som att det var värt det, jag hade verkligen jättetrevligt igår. Bilder finns på http://swrutt.bilddagboken.se.

Idag åkte jag in till stan för fika med Philip, Gabriel och Jannas. Att sitta och snacka skit med en latte är aldrig fel! Nu ska jag snart åka mot Anna där det vankas knytkalas! Vet att det kommer bli en trevlig kväll, jag har med mig taco-paj och mega-kanel-bullar. Tänker bara på den där Findus-reklamen nu, haha!

Nu ska jag byta om och göra mig lite fräsch innan jag åker :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Sara! :) Visste inte att du hade en blogg.. men vad trevligt! Kul att du kom i lördags, tacopajen var jättegod hälsar min mamma ;) Vi ses! Kram

2008-10-05 @ 21:23:45
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0