FramSTEG

Idag när jag skulle gå från skolan till bussen tog jag faktiskt några steg med onda fossingen! :) Visserligen med stor hjälp av kryckorna, men det är ju i rätt riktning. Jätteglad över det, men sen när jag väl var ca. 10 meter från busshållplatsen ser jag min buss bara schvisha förbi. Tack för den.

Nu är jag iallafall hemma och ska nog bara ta det lungt ikväll igen. Hade mysig kväll med mamma&pappa igår. Vi åt god mat (som alltid) och kollade på Idol och garvade halvt ihjäl oss åt delar av kvällens Idol. Nog för att det är roligt med folk som inte kan sjunga, men hela grejen går väl ut på att dom ska hitta talang? Nu känns det som att dom har fler folk som inte kan sjunga, än dom som faktiskt kan. Jaja. Väntar spänt på att livesändningarna ska sätta igång. Ser ut som det blir mycket bra i år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0