Heaven is a place nearby

.. so there's no need to say goodbye.


Fick inte mycket sömn inatt, hade en riktigt dålig kväll igår och var så trött imorse att jag var såå nära på att inte ens gå till skolan. Men så tänkte jag att; Nej, jag är inte den där Sara längre. Vips, så var jag på bussen mot skolan. Kom dit 40 minuter tidigt så jag passade på att tvätta håret och ge det en inpackning på skolan, vilket lyx vi har egentligen?

Skolan flöt på som vanligt och efter skolan gick jag, Ida och Philip som vanligt upp till frisör och gesälltränade :) Vi låg nog lite på latsidan idag, eller iallafall jag :P Fick iallafall öva permanent på kort hår vilken jag verkligen behövde.

Nu har jag msnat lite och pratat massa i telefon, nu somnar jag snart, haha. Trött som en tok, skönt att vi har sovmorgon till 10.45 :D

Sovgott, gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för de fina kommentarerna :) Hoppas allt är bra med dig? Dansar du fortfarande?



Kram!

2008-09-08 @ 22:24:16
URL: http://niva.blogg.se/
Postat av: Tessan

Okej, vad tråkigt! eller du kanske tycker att det känns skönt? :) Dansade du hos Maria Carlsson då på Lets move (vet inte om den hette så :P)?

2008-09-08 @ 23:39:14
URL: http://niva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0