I need some distraction, oh a beutiful release

Det är något i mig som trycker ner mina axlar, något som inte stämmer. Har det någonsin stämt förresten? Något, någonstans i mig är tomt. Men vem vet vad?

'


Ikväll ska jag på bio med mamma&pappa, ska bli mysigt. Det är inte ofta vi gör saker tillsammans. Jag älskar mina föräldrar, dom är de bästa man kan önska sig. <3 Efter bion ska jag träffa Malin och så får vi se vart vi tar vägen på förfest eller om vi bara sätter oss hos henne och myser :) Vi får se. Måste hämta upp min dricka hos Marcus som jag glömde där sist vi förfesta..

Men, nu ska jag duscha! :) 


Kommentarer
Postat av: I D A

Javisst är hennes röst underbar :) Åh vad mysigt med Bio. NU saknar jag min mamma och pappa :D

2008-09-13 @ 14:31:01
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0