Min parents, alltså! <3

Jag hade inte önskat mig något speciellt, 19 känns inte så speciellt i allmänhet faktiskt. Jag visste att jag skulle få en jacka, så hade jag önskat mig lila mössa och halsduk. Sen tog det stopp.

Vad gör då min mamma och pappa? Jo, dom köper mig en kamera dom sötnosarna! Jag har ställt in mig på att aldrig mer få något sånt eftersom jag har en viss tendens att tappa bort saker eller få dom förstörda. SÅ FICK JAG EN NY KAMERA! Jag älskar dom där sötnosarna!

Nu ska jag äta lunch och sen bege mig mot skolan. Inget mentorsråd idag, bara svenska och makeup. Jag hoppas på fika med någon söt människa sen? Hör av er om ni vill hitte på nåt :) (typ.. Malin?)

Nu: Mat.

Tack alla underbara människor för alla grattis-sms och samtal <3

Kommentarer
Postat av: C.

Grattis !

2008-09-30 @ 16:43:48
URL: http://gosalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0