MIGRÄN!

Aldrig haft det i hela mitt liv men idag när vi slutade skolan blev det helt suddigt för ögonen och på bussen hem ville jag bara dö. Värsta huvudvärken jag haft i hela mitt liv och helt kallsvettig och dan blev jag. Usch. Kom hem, tog av mig kläderna och sov mellan 16.30-19.00. Bara sådär. Mamma väckte mig och frågade om jag skulle ha mat, vilket var mycket välkommet.

Har tittat lite tv och sådär nu men ska ta och lägga mig nu, även fast jag inte börjar förrän halv 12 imorgon. Men, sov gott :)


Note: Fick tråkiga, pessimistiska kommentarer om min felstavning från Philip. You fucking cunt, är du nöjd nu?

Kommentarer
Postat av: märta

jag är också ledig på fredag! kanju hörs imöra om tid ju;P puss

2008-09-23 @ 23:08:54
URL: http://martinaback.blogg.se/
Postat av: Philip

Hm .. undrar vad "mirgän" är för något. Det måste vara någon ny sjukdom. Vad underligt!

2008-09-25 @ 16:37:36
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0