Plastic Surgery

Såg precis ett program på 3an om unga som ville skönhetsoperera sig. Vet precis hur dom känner, var likadan för 3 år sedan. Nu skulle jag aldrig kunna tänka mig operera mig, kanske när man blir äldre och saker börjar hänga i knävecken, haha!

Iallafall, nu var det en 17årig tjej som ville förstora brösten och hon hade verkligen inte mycket innan. Hon fick se massa exempel på bröstförstoringar som gått fel, hon fick vara med på en operation ovs. men valde ändå att göra operationen. Jättekul för henne, tänkte jag. Men så fick man se efteråt hur hon såg ut och hon såg verkligen inte vettig ut! Det var som två fotbollar under linnet, ungefär som när man stoppa sockor i tröjan när man var liten, fast större. Skulle jag någonsin göra det skulle jag hellre se till att det såg naturligt ut än att dom skulle vara stora. Och ändå sa den här tjejen (som var verkligen jättesmal); "Well, now my upperbody and lowerbody look porpotional". Jo, tjena.


Vad tycker ni om skönhetsoperationer?


Kommentarer
Postat av: Anonym

skrivit ett inlägg bara för din skull nu!



Kram syster

2008-09-18 @ 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0