Ridå-ridå-ridåååå-å-å-å-ååå

Idag efter gesällträningen gick jag och Ida till Chicken och efter det blev jag medtvingad (okej, det var frivilligt, jag ljög.) på en lektion i Körsång A. Först sa tanten som höll i det att det var fullt men med mina hundögon kan man få det mesta. Så in flög jag i Alt-gruppen och det sjöngs både Gimme, gimme, gimme och Thank you for the music. Stackars körkamrater säger jag bara, jag satte väl inte en ton rätt. Jag vet knappt vad en ton är?

Mitt uppe i allt får jag även reda på att vi ska ha nån jäkla musikal? Haha, i did not sign up for that. Men så kom jag på; MAN FÅR JU DANSA DÅ :D så det kanske inte är så illa ändå.

Nu är färgen i håret lite bättre, tack och lov. Imorgon är det klassfoto, mitt sista någonsin. Alla kommer vara jättesnygga och se riktigt farliga ut.. Vår undertext är;

HvFr3
Philips.. Änglar?


Vi har nämligen bara en stackars kille i klassen och tjejerna är ju inte att leka med. Så vi har Charlie's Angels fast HvFr3-varianten på det :) Ska bli skoj!

Nu ska jag föna håret sen sova,
Ciao!

Kommentarer
Postat av: märta

Tack för stöttningen i helgen! det var kanon kul;)

jag lovar att jag betalar dig om du gör min blogg lika snygg som din o din syrras!!?? va säger du, en fika snart? pöss

2008-09-23 @ 16:08:34
URL: http://martinaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0