Skeptisk

En tjej på salongen har en pojkvän som åkte på magsjukan i torsdags men hon klarade sig och jobbade ju självklart.. Nu har jag fått för mig att jag har blivit smittad via henne och känner mig jätteillamående men jag hoppas faktiskt på att jag bara är bakis. Håll tummen!


Kvällen igår var helt jäkla underbar! Hade så jävla kul! Längtar efter vimmelbilderna från Otten, fotografen hängde ju med oss hela kvällen, ahah! 10 dansbrudar på utgång, kan inte bli bättre. Måste göras om snart igen, hade så kul!

Idag åkte jag in till stan och träffade Tina-gullet. Slog på stort och köpte glass på Lindahls som lätt har den godaste glassen i hela stan! Sen dess har jag bara slappat. Skönt. Ikväll blir det grillat! Ciao!


Kommentarer
Postat av: skräääp

tack sara, nu slipper jag vrida mig fram och tillbaka i undran! bra att bli upplyst, jag gillart:)

2009-04-04 @ 18:57:44
URL: http://hellomaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0