The truth is hiding in your eyes

Hej!
Har bara totalt slappat idag, vaknade med migrän imorse så sov rätt länge och var seg hela dan.. Men runt halv 5 åkte jag och morsan i vanlig ordning till spinningen på Friskis, lika kul som vanligt och det gick fort idag men idag tog jag nog i lite för mycket =/. Mådde inge bra efteråt, men det gick över. Börjar hänga med rätt bra nu och har rätt tungt när jag kör, orkar med mer för varje gång, tjoho!

Idag började jag läsa boken vi ska läsa på svenskan, sista boken någonsin jag kommer bli tvingad att läsa. Vem vet, jag kanske faktiskt läser ut den här? ;) Det blev inte Om jag kunde drömma utan DaVinci Koden på 502 sidor. Yay.

Nu ska jag väl lägga mig i sängen och läsa lite. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0