Workisar

Jag gillar mina nya arbetskamrater, dom är fina dom! Efter jag var klar med träningen idag satt vi de andra lärarna och försökte få ihop en ny, asball ny (och rosa såklart?) soffa till receptionen. När vi hade ätit lite satte vi oss i nya soffan, tittade på nya tvn och spånade idéer till höstens föreställning. Många skratt, chips och Andreas som papp-Termination begav jag mig hemåt, kl 00.30, fullt normal arbetsdag? Men iallafall, tack för kvällen, mina pärlor! <3

Imorgon går tåget 08.09 mot Norrköping enbart för att jag ska hinna klippa typ 40 personer på 2 dagar.. Men men, det är sånt man får räkna med när man är frisör och flyttar från stammis-staden. Klirr i kassan, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0