Jul-sugen

Har fram till igår inte känt någon julkänsla alls. Inte ens lite. Sen kom snön och det var julavslutning på Årby-skolan. Man fick julbord på lunchen och allt var bara så mysigt!

Jag längtar så mycket efter julafton! Längtar efter att vakna upp i en varm, stor, mysig säng. Kramas och pussas och äta mysig frukost. Kalle Anka, paketöppning, glögg, skinka, lussebullar, och familj. Inte nog med julafton, sen kommer ju juldagen. Vad ska man säga? <3 Sen är det den 26:e, då är det firande av Stina här i Norrköping med Maskinen på Hugo! :)

Nu ska jag ner till dansen för sista lektionen för terminen. Vet inte hur många som kommer komma med tanke på att dom har avslutning i skolan ikväll. Men jag är där för dom som kommer! Efter det ska jag mysa med Soffipropp! Nu ska jag göra mig iordning..




Kommentarer
Postat av: Henrik

Snygg header! :D

2009-12-29 @ 00:37:10
URL: http://nybergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0