Hej!

Jag ber inte om ursäkt för den dåliga uppdateringen. För jag har verkligen inte haft lust att blogga. Och man ska inte blogga om man inte känner för det. Så-det-så.

Jag sitter och försöker skriva klart en j-vla hemtenta om kristendomen och Jesus men det går inge bra. Jag gillar inte Jesus. Det är så mycket som inte stämmer och som inte går att förklaras att jag blir trött bara jag läser om det.

Mitt nyårs-löfte förresten. Jag brukar aldrig lova något eftersom jag aldrig håller nåt. Men i onsdags/torsdags lovade jag mig ett. Egentligen är det två. Men dom flyter liksom ihop. Att aldrig glömma vilka mina underbara vänner är och att försöka vara lika lycklig som jag var i slutet av 2008. För boy, var jag lycklig. Är. Är lycklig.

Det märks att det var ett tag sen jag bloggade för jag skriver precis som min hjärna tänker och inte på hur ni läser det. Men ni får stå ut, jag är faktiskt lite ringrostig.

Nu; Tillbaka till Jesus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0