Torrdag

Ja, den här dagen har varit rätt torr.
Men jag åt god mat förut iallafall, middagen var inte torr.

Jag blir ärligt talat trött på mig själv ibland, hur fan står mina vänner ut? Tack och lov att både Ida, Philip och Tina också har nya kärlekar i sitt liv så man inte känner sig allt för tuttinuttig. Jag kan bara tänka mig hur det låter i skolan.. Vi brukade vara 4 singelvänner och se på oss nu! "Dom små växer upp så fort!"

På tal om kärlekar så kommer ju faktiskt Johan hit idag! Känns som evigheter sen jag såg honom, men det var det ju inte. Också en sak som händer när man blir kär, är man borta från varann en dag känns det som en evighet. Vilka i-landsproblem. Men jag gillar't!

Ne nu ska jag nog allt plocka undan lite så det ser lite snyggare ut på mitt rum, för det är ärligt talat katastrof just nu! Ciao!

Kommentarer
Postat av: plattan

för 3-4 månader sedan:

- alltså, att ha ett förhållande är så jävla onödigt, är man singel kan man leva loppan. slippa ringa nån, slippa träffa nån, slippa behöva dela med sig av nåt.

idag:

- alltså, att ha ett förhållande är så himla underbart, man mår så bra. man kan alltid ringa någon, träffa någon, dela allt med någon.



... hm... ? ;)

2009-01-22 @ 20:48:30
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0