Does it make me look (sheep)?

Igår klippte jag en kille, han var bara på genomresa från Stockholm, där han bor, ner till Nice.. Han verkade som vilken snubbe som helst, ända tills jag frågar vad han jobbar med. Vet ni vad han gör? Han håller på med reklam och är en av killarna som utvecklat Tele2-reklamen med fåret Frank. Så coolt! Så där satt vi och gick igenom alla reklamer, och jag satt nästan och tjöt av garv. Älskar Frank, the cheap sheep!

Han berättade att Frank är mekanisk och killen som gjort honom är samma kille som gjort Jurassic Park-dinosaurierna. Bara att frakta fåret från Kanada, där den gjordes, till Sverige kostade en halv miljon dollar. Sjukt.

"At Tele2, we're born to be sheep. It's in our DNA. So sorry... Daniel, but it's a no."


Kommentarer
Postat av: emelie

hhahah, det var nog inte min pistol...

2009-07-29 @ 11:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0