Maxi! .. Nej, jag menar Ingelsta Shopping

Som att man orkar säga det varje gång?

Idag kom sköna bönan Ida "Plattan" Plantin till ännu skönare (men regniga) Norrköping. Vi shoppade, åt mat, fikade och hade det bara allmänt trevlig och jag fick till och med bönan på att komma och hälsa på i Jönköping och Eskilstuna, tjoho! Måste ju fan få lite sällskap där nere, kommer krevera annars.. Åkte efter det till Frida för att färga och klippa henne och oj-oj så tjusig hon blev! Har blivit mycket frisörande de senaste 2 dagarna - 3 klipp+färg och 3 klippningar. Hoppas alla mina stammisar har blivit nöjda!

Om 2 dagar åker jag men min bästa Johan till Turkiet, WOHO! Ska bli så härligt med semester innan Jönköping och allt.. Efter det blir det 5 veckors sommarjobb som frisör på Salong the Look i A6, Jönköping.

Dax att tjäna pengar så man kan glassa runt i snygga pjuck och danslärar-outfits i höst sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0