Invigning

Vilket röj? Visste inte att jag hade så roliga klasskompisar, haha! Sjukt rolig kväll, den bästa på mycket länge, om inte någonsin! Började partaja vid 5 så jag var skapligt trött redan när vi kom till Otten. Var hemma redan vid halv 1, inte för jag hade druckit för mycket utan för att jag kände att jag hade 9 dagar kvar att ha lika roligt på :)

Idag blir det lungt, laddar upp inför imorgon istället :) Vill vara någorlunda färsk när det är bal och allt. Är nykter ikväll men ska till Niclas med mina kära klassisar i alla fall. Nu ska fixa iordning mig och ner på stan för att köpa lite grejer inför imorgon, ciao!

Kommentarer
Postat av: Philip

HAHA! "..9 dagar kvar.."



Precis som det han skämtade om igår! :-P

2009-06-06 @ 11:28:25
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0